1 550 ₴
Газорозподільний механізм своєчасно відкриває та закриває клапани, внаслідок чого досягається правильна послідовність фаз газорозподілу. У двигуні Д-65 застосовується газорозподільна система з клапанами в головці блоку циліндрів та розподільним валом, встановленим внизу блоку. Вал отримує обертання через зачеплення шестерень, пов'язаних із коленвалом. Привідна шестерня розподільного валу встановлена на його передньому кінці. На валу виконано вісім кулачків та три опорні шийки. Опорними шийками він спирається на втулки розподільного валу ЮМЗ, в яких може вільно прокручуватися. Втулки запресовуються у блок циліндрів двигуна. Оптимальний зазор у поєднанні втулок з валом досягається їх розточуванням безпосередньо в блоці циліндрів на спеціальному устаткуванні. У комплект втулок розподільного валу Д-65 ЮМЗ входять дві чавунні та одна бронзова втулка. Чавунні втулки служать опорами для задньої та середньої шийки валу. Втулка бронзова встановлюється спереду. Так як передня бронзова втулка через близьке розташування приводної шестерні є більш навантаженою, вона додатково фіксується в блоці від провертання порожнистим штифтом, встановленим в канал для змащування. Змазуються втулки розподільного валу ЮМЗ примусово через канали в блоці циліндрів.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Виробник | ЮМЗ |